Veelgestelde vragen

Bestellingen plaatsen

Hoe plaats ik een bestelling?

U kan ons volledige assortiment raadplegen én bestellen via onze webshop.

Vanzelfsprekend helpen wij u ook met plezier verder via telefoon en in de winkel.

Tot wanneer kan ik online bestellen?

U kan uw bestelling online plaatsen via onze webshop voor de volgende dag tot 21u 's avonds.

Afhaling mogelijk op vrijdag, zaterdag en zondag.

Ik ontving geen bevestigingsmail na het plaatsen van een online bestelling. Wat ging er mis?

Kreeg u 30 minuten na het plaatsen van uw online bestelling nog geen bevestigingsmail, kijk dan eerst uw spam na.

Het helpt om ons e-mailadres: bestellingen@bakkerijheidi.be toe te voegen aan uw adresboek, om dit in de toekomst te vermijden.

Geen bevestigingsmail gevonden?

Neem contact op via mail.

Ben ik verplicht om online te betalen?

Neen, dit is niet verplicht, maar het versnelt wel uw afhaling.

U kunt veilig, online betalen met Bancontact, Visa, Mastercard of maaltijdcheques.

In de winkel worden volgende betaalmiddelen aanvaard:

  • Cash

  • Bancontact, Maestro

  • Maaltijdcheques, consumptiecheques

  • Visa, Mastercard

Ik ben op zoek naar feestgebak

Kan ik grotere taarten bestellen via de webshop?

Neen, dit is helaas niet mogelijk.

Voor grotere gepersonaliseerde taarten neemt u best contact op via info@bakkerijheidi.be



Ik wil een foto of tekening op taart, hoe bezorg ik deze?

Mail je foto of tekening naar info@bakkerijheidi.be met vermelding van bestelnummer én naam.

Plaats je je bestelling online? Vergeet dan ook de foto van jouw keuze in marsepein of chocolade niet toe te voegen aan je winkelmandje

Kan ik een American Cake/maatwerk taart/geboetseerde figuren bestellen?

Helaas kunnen we dit omwille van tijdsgebrek niet meer aanbieden.

Uiteraard kan er op de meeste van onze taarten een persoonlijke foto of een tekening in thema naar keuze geplaatst worden.

Dit kan zowel in chocolade als marsepein. U kan deze apart kiezen op de webshop. Wij voorzien met plezier gratis kaarsjes voor de jarige.

Allergenen

Waar vind ik informatie i.v.m. allergenen terug?

U kan alle allergenen raadplegen via onze webshop. Deze staan per product vermeld.

Heeft u vragen over allergenen? Neem dan gerust contact met ons op.

Kan ik bij Bakkerij Heidi terecht voor producten aangepast aan mijn allergie?

Glutenvrij:*

  • Glaasje Fresia

  • Meveilleux mokka of slagroom

*Opgelet: deze worden gemaakt in ons atelier, waar sporen van gluten aanwezig zijn.

Wij werken samen met artisanale bakker Lotjans voor een uitgebreid gamma aan aangepaste producten aan uw allergie.

Wij fungeren enkel als afhaalpunt. Bij vragen over hun assortiment en het plaatsen van bestellingen, www.lotjans.be te contacteren.

Afhaling enkel mogelijk op vrijdag, bestelling plaatsen ten laatste op woensdag.

Ik wens een factuur

Ik wens een factuur voor een online bestelling.

U kan een bestelling met uw persoonlijk account plaatsen.

Alvorens af te rekenen duid u aan dat u een factuur wenst én vult u onmiddellijk de facturatie gegevens in.

Deze kunnen bv van uw bedrijf of werkgever zijn en worden niet gelinkt aan uw privé account.

Indien u dit niet aanvinkt, kunnen wij achteraf geen factuur meer opmaken voor deze bestelling.

U ontvangt onmiddellijk na afhaling uw factuur in uw mailbox.

Ik wens een factuur voor een aankoop in de winkel.

Bij aankopen in de winkel zonder bestelling dient u de factuur aan te vragen alvorens af te rekenen.

Na het afrekenen is er geen facturatie meer mogelijk.

U ontvangt onmiddellijk na afhaling uw factuur in uw mailbox.

Verlof periodes

Herfst 2021

maandag 1 t.e.m. zondag 7 november 2021

December 2021

OPEN op 24 & 31 december van 9u-16u

GESLOTEN 25 & 26 december 2021

GESLOTEN 1 tot 6 januari 2022

HEROPENING: vrijdag 7 januari 2022

Krokus 2022

vrijdag 4 t.e.m zondag 6 maart 2022

Zomerverlof 2022

Vrijdag 15 juli t.e.m. zondag 14 augustus 2022